mandag 20. desember 2010

Jippi! To av fire oppgaver levert

I dag tidlig ferdigstilte jeg og leverte to av de fire oppgavene jeg skal levere. Har to igjen med andre ord, men aller først skal jeg ta meg en runde og finne de aller siste julegavene, noe fint innpakkingspapir og litt andre ærend. Fint å ha litt avveksling fra studiene.

Apropos avveksling. Det har jo blitt mye skolearbeid i hele desember, og en av de tingene jeg har kost meg med i pausene er å svare på diverse julekalendere på nett. en av de jeg har satt spesielt pris på er julekalenderen til Tøybleiemamma. Vi brukte selv tøybleier på storesøster, og når lillebror kommer til verden er planen å bruke tøy denne gangen også. Man kan kanskje si det slik at tøybleier er hobby for meg (for de uinnvidde finnes det ufattelig mye søtt og kult av tøybleier der ute), og hva er vel bedre enn en julekalender hvor du kan vinne mange tøybleierelaterte premier.

Jeg har vært så heldig å vinne et par ganger i hennes julekalender, setter stor pris på det! I dag deltar jeg igjen, kanskje jeg vinner settet fra MamaMio? Det passer jo helt perfekt til min gravide mage, i hvert fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar