søndag 19. desember 2010

Nesten ferdig!

I dag har jeg jobbet med skolearbeid helt siden jeg sto opp. Nest siste dag i dag, men endel som gjenstår enda. Når oppgaven er innlevert i morgen en gang, betyr det to ting:

1. Det er uendelig lenge til jeg skal levere en skoleoppgave neste gang. Det føles veldig deilig!
2. Jeg kan endelig begynne på juleforberedelsene.

Punkt nummer to stresser meg litt, det er endel å gjøre for å si det sånn, selv om vi ikke skal feire julaften hjemme en gang. Heldigvis har vi kjøpt inn de aller fleste gavene, så jeg slipper så alt for mange butikkturer. Men de skal pakkes inn (for øvrig noe jeg egentlig foretrekker å gjøre meg veldig flid med, men det får bli et annet år), klær skal vaskes og pakkes til turen, leiligheten skal ryddes, vaskes litt og pyntes til jul, og minst ti andre større og mindre ting på listen over ting som skal ordnes. I tillegg har vi selvfølgelig oppdaget en rar, ny, lyd i bilen når vi kjører, så jeg må se om jeg får sneket inn et lite verkstedsbesøk oppe i alt annet.

Men det blir jul her også i år, det er jeg sikker på. :)

Ellers så var jeg så heldig å vinne det fine trykket under i Maligima sin adventskalender i dag. Trykket er laget av Carambatack, og er helt nydelig! Gleder meg til det kommer i posten. Aller helst skulle jeg vel ha tatt bilder når det ankommer, men mitt kamera duger ikke til slikt desverre (nytt kamera før lillebror blir født står høyest på ønskelista). Uansett varmer en slik overraskelse utrolig godt! Og særlig i dag, med de kjedelige oppgavene hengende over meg. Tusen takk Maligima. :)


Ha en fortsatt koselig 4. advent alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar