fredag 11. februar 2011

Valentines day


Bilde fra bloggen Are They TWINS?


Her i huset er ikke Valentines day en dag som blir feiret i særlig grad. Med bursdag og morsdag i uken før, føler jeg meg ganske ferdig med feiringer når 14. februar kommer. Men dette er jo stort i USA, og masse blogger har lagt ut diverse gratis mønstre og utskrifter. Mye fint som kan brukes uavhengig av dag, egentlig. Kom over en fin oversikt her, hvis man ønsker å gi et kort eller noe på mandag finnes det sikkert noe fint, gratis der.

Håper alle får en flott 14. februar, uavhengig av om dere feirer Valentines eller ei!

10 kommentarer:

  1. Her feirer vi heller ikke Valentines Day noe. er mer viktig å tenke på hverandre i hverdagen og heller komme litt småoverraskelser sånn ellers i året synes jeg. ;) Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Så bra vi er to da ;) Det virker som mange synes det er enkelt og fantastisk å pusse opp gamle ting. Jeg liker prinsippet, men i praksis står jeg og svetter..hi..hi. Fin dag te dæ!!

    SvarSlett
  3. Hei så koselig at du vil være med på give away hos meg..
    Moro med nye blogger, kommer snart innom igjen
    Klem M

    SvarSlett
  4. Hei!
    Har du oppskriften på muffinsen lenger ned her? Kjempefine :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  5. hei høpp!!!

    Tusen takk for gode ord og lykke ønskninger,det varmer!!

    ha en fin helg!!

    Klem Linda:()

    SvarSlett
  6. Håper du hadde en flott valentines day!! :)
    Og lykke til med den fremtidige fødselen:)

    Så koselig du vil være med på giveawayen :) Masse lykke til!! :)



    mvh siv anita, swimzy

    SvarSlett
  7. >Heisann!!

    Gøy at du vil være med på min gi vekk..Masse lykke til!!

    Ha en fin onsdag!!!

    >>>>>>Klem linda:)

    SvarSlett
  8. A quick stop to let you know you won one of the giveaways on my blog!
    Please stop by for more details :-).

    SvarSlett
  9. Hallo hallo.
    Du er herved kåret til vinner på min give away! Gratulerer! Send meg adresse på Mail: hildemiho@hotmail.com... Så skal pakken bli sendt .
    Hurra hurra for deg!
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Så koselig at du ville være
    med på min giveaway :)
    Klem fra Mette

    SvarSlett