søndag 16. januar 2011

Brodering


Brodering er min hobby. Har flere hobbyer, men dette er det det går mest tid nå om dagen. Både korssting og annet broderi. Denne gjorde jeg ferdig etter jul. Planen var selvsagt før jul, men det får bli en julegave neste år i stedet for. 

Nå holder jeg på med et korsstingsbroderi med bilde av Thinkerbell, også har jeg planer på å bli med på denne sew-alongen: http://www.flickr.com/groups/doodlestitchalong/. Brodere i blåtoner tror jeg, har planer om å lage et eller annet til den kommende lillebror. 

4 kommentarer:

  1. Jeg broderer til tider meget intenst og lykkelig- men så får jeg plutselig nok av alt sammen. Da klarer jeg ikke å se på prosjektet mitt på mange, mange måneder. Dermed går det både vinter og vår mellom hver gang jeg ferdigstiller noe. Men når det skjer DA er jeg stolt og fornøyd, kan du tro. Så fornøyd at jeg som oftest finner frem et nytt mønster med en gang...og så har jeg det gående :-)

    Synes ditt broderi var veldig fint!

    SvarSlett
  2. Wow - så flink du er. Jeg ble selv flyttet fra søm til sløyd når jeg gikk på skolen så brodering er absolutt ikke min styrke. Men kanskje de ikke er for sent å lære ?!

    Gry:-)

    SvarSlett
  3. Heisan!kjekt at du blir med i give awayen min!:o)ja,d var flott broderi!d er veldig gøy,men da må en nesten ha litt fred og ro rundt seg.lite av d her i gården.hehe.
    Ha en fin kveld videre!klem k

    SvarSlett
  4. Heihei
    Så flott pakka kom frem
    Jeg eg var litt treig med å sende pakken,glemte det 2 dager på rad,så tenkte jeg ville overraske med lua som ett plaster på såret:)
    ha en flott kveld
    klem

    SvarSlett