søndag 2. januar 2011

Godt nyttår!

Nå har jeg gjentatte ganger prøvd å sende dette innlegget fra den nye telefonen jeg fikk i julegave, men det ser ikke ut til å fungere. Må nok leke meg med den enda litt mer før jeg får til. 

Uansett, jeg ville bare benytte anledningen til å ønske dere alle et godt nytt år! Håper fredagens feiring ble slik som dere ønsket. Vi var hjemme, bare oss tre, og det var veldig koselig. Spiste god mat og tenkte tilbake på det fine året som har gått. Jeg gleder meg masse til 2011 også, er så mye å se frem til.

Ellers er stuen fortsatt julepyntet. Tenkte å ta ned pynten på hellige tre kongers dag, 13. dag jul, 6. januar. :)

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så kjekt at du la igjen spor hos meg da :o)
    Så fekk eg bli den fysste følgeren din og ser eg ;o)

    Blir spennande å følga deg videre og sjå ka du finne på. Hadde vore stilig om du hadde lagt ut bilde av den kula som dattera di har blåst sjøl da. Det e verkelig et flott minne altså.

    Skikkelig godt nyttår te deg og dine :o)

    SvarSlett
  2. Velkommen inn i bloggeverdenen forresten!
    Håpe du komme te å trives :o)

    SvarSlett
  3. Godt Nytt År til deg og! Her blir jula og værende i alle fall til 13. dag jul, kanskje aller helst til helga.

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarer :)

    Ja, vi får se hva det blir til i bloggeverden. Går inn i en periode hvor det blir mye permisjon og hjemmeværing, og da er det fint å kunne dele litt tips og triks og kule ting man kommer over på nett. Eller finner på med barn og baby hjemme.

    SvarSlett