mandag 3. januar 2011

Nytt kamera!

Bilde lånt fra canon.com
 
I dag har jeg vært og kjøpt meg ett stykk av herligheten over! Har et kamera fra før av, men er desverre lite fornøyd med det. Noe som har ført til at jeg nesten har sluttet å ta bilder, og det er jo veldig synd. Nå venter vi jo en liten på våren, og det må være den perfekte unnskyldningen for å få et nytt kamera, for bilder av babyen må vi jo ha. Gleder meg til å hente kameraet neste uke og begynne å leke meg med fotografering igjen. Under er et bilde jeg tok for noen år siden, i ventetiden fram til storesøster skulle bli født. :)
 
 

4 kommentarer:

  1. For en utrolig kult kamera!! Grattis:)

    Så koselig du vil være med i konkurransen min!
    masse lykke til i giveawayen min!

    klem fra swimzy

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du vil være med i trekningen min. Gratulerer med nytt kamera! Det blir nok fine babybilder etterhvert!

    SvarSlett
  3. Grattis med kult kamera!!!Takk for hyggelig kommentar fra deg inne hos meg..Så gøy at vi venter baby nesten på likt da:)Vi var på 3D ul sist svangerskap,og det var ovverraskende bra!!Så vi ville ha det denne gangen også,gleder meg!!Har en gutt fra før,og nå venter vi jente,så det er omvendt av deg:)Ha en flott dag!!Vi knottes:)Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Hei høpp!!Gøy at du vil være med på min give away,dine lodd er reg. Hjertelig velkommen som følger håper du vil trives hos meg:)

    Da håper jeg du vinner varmeposen lykke til!!

    Jeg hadde med meg tre poser på min forrige fødsel,og de var bare nydelige:)

    Ha en flott dag!!

    Klemmer fra Linda:)

    SvarSlett