onsdag 12. januar 2011

Ingen blogg uten muffins!


Regnbuemuffins
Originally uploaded by indiepindie


På mandag følte jeg meg som en god husmor. Eller kanskje en god blogger? For en blogg er jo aldri komplett uten at man har vist fram noen hjemmelagede muffins, eller? Når det i tillegg var regnbuemuffins vi laget må jo perfektheten være komplett. Riktignok besto regnbuen vår bare av blå, rosa og gul da, men det gjør vel ingenting.

Men de ble veldig gode altså! Jeg hadde fri på mandag, og det ga meg en forsmak på hvordan det kanskje kan bli å ha litt mer fri framover. Må si jeg gleder meg. Tenk å ha overskudd til å lage muffins med storesøster på en helt vanlig mandag! Spørs om overskuddet er der når lillebror først har ankommet, men det er lov å håpe. :D

2 kommentarer:

  1. Så herlige muffins. Hvordan klarer du å få så knæsj farger? Tipper storebror i huset hadde vært i ekstase over noe sånt. ;)

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke hvorfor fargene ble så knæsje, men jeg brukte godt med (Wilton) farge i da. Også brukte jeg ingredienser som ikke setter så mye farge på selve røra. Hvitt sukker i stedet for brunt feks.

    SvarSlett